Thursday, March 3, 2011

Eile klubis nägin üle pika aja Kaiat. Kena tsikk on. Ma liikusin ta juurde ja ütlesin: "Siin klubis on üks pervert, kes sind koguaeg vahib" Ta tegi suured silmad ja küsis: "Kes?" Ma tõstsin tervituseks käe "Matu, meeldiv tutvuda" See ei avaldanud talle muljet, ta andis mulle ruttu käppa ja liikus edasi tüüpide juurde, kellel on raha, et talle juua osta ja taksoga koju sõidutada. Ei saa talle pahaks panna.

Daisy tantsis mingi tüübiga ja ma teretasin teda möödaminnes. Ta ei olnud vist väga heas tujus, karjus mu peale ja ei lasknud mul ära ka minna. Samal ajal sain turvamehe käest pahandada, et ma tülitsen klubis.

Eelmine reede vedas mind seljas eesuksest välja Karo. Ma laulsin samal ajal turvamehele ämblikmehe laulu. Takso all juba ootas, oli väike kaklus, aga ma ei pidanud ühtegi sõna ütlema, Karo lahendas kõik. Mind sõidutati kodu ette, D pani mulle ilusti teki peale ja ma nägin ilusaid unenägusid Natalie Portmanist. Eile polnud mu lahkumine aga niivõrd stiilne.. Ma olin enda riidehoiunumbri suutnud ära kaotada ja pidin terve kodutee kõndima õllest kleepuva pusa väel.

Koju jõudes ei läinud GTA käima

No comments:

Post a Comment