Sunday, March 20, 2011

Ta käis eile teatris, aga ta hommikul ärkab varaja
ma käisin pokkeriturniiril, täna kaua magan ma
ta vaatab seebikaid, lahendades sudokut
mina vaatan vaikselt aknast naabritsiki säärejooksu
ta teatab, et peaks minema poodi, mina olen valmis hoobilt
ta riideid veerand tundi selga proovib
siis ta meigib end, et välja näha ekstravagantne
ma joon walterit ja mängin age of empires kahte
ja poes ta veedab kogu aja kalleid veine uurides
ma samal ajal täidan korvi kiirnuudlitest
mul on mennen speedstick, temal deodorant guccilt
mina tahaks süüa purksi, aga tema soovib sushit
ta räägib lilledest, kingadest
ma vingetest rindadest ja pilsnerihindadest
ta taevaväravast, ma põrguleekidest
me pärineme erinevatelt planeetidelt

kui ta on peol ja suuri ninasid kätleb,
ma eemal kuulan pleieris träkke, järan snäkke
ta piirab toitumist, et kena välja näha
minu söögiisu tõttu Aafrikas on näljahädad
minu pleieris on bättelräpp, kuid dubstepi fiilib ta
ta sõidab Chrysleriga, mina rõulin linnaliiniga
ta laual dieetkoola, mul kebab ekstrachilliga
ja veedan aega stuudios, kui ta eemal metsa pildistab
ja ta on lihtsalt nii kuum, et päike saab kadedaks
esimesest pilgust teadsin, nii ta varsti jääb rasedaks
ja kogu vaba aja tahaks temaga veeta
ma, nagu bumerang, ei saa tast kaua olla eemal
sest ta on šedööver, ma korralik käkk
ta on printsess, kuid mina kõigest kohalik pätt
ta räägib taevaväravast, ma põrguleekidest
me pärineme erinevatelt planeetidelt,


Paks Matu, 2010


Mõned inimesed ja mälestused on hindamatu väärtusega ja ma olen väga tänulik.
Praegu on siiski lahe olla vaba mees vabal maal, trippida ja niisama ringi töllerdada

No comments:

Post a Comment